JUTRO V TABORU
STRAŽARJI KRVAVICE IN ČEMŠENIŠKE PLANINE
TRAVNIKI OJSTRIŠKE VASI
OBČINA TABOR
.. prav lepa je šentjurska fara, še lepši je šentjurski zvon ..
  • Društva
19. januar 2023
Ana
TRIDNEVNI ZIMSKI TABOR NA ZAJČEVI KOČI

Za nami je uspešno izpeljano tridnevno zimovanje za mlade planince 4.−9. razreda Podružnične osnovne šole Tabor, ki je potekalo od petka, 13. januarja 2023, do nedelje, 15. januarja 2023 v sodelovanju s člani PD Tabor. Sledi dnevnik mladih udeležencev.

Naš dnevnik zimovanja:

• petek, 13. 1. 2023:

Ob 16.00 smo se zbrali v Lokah pred staro šolo in se odpravili po poti mimo Šekovarja. Hitro smo se vzpenjali in v dveh urah prišli do Zajčeve koče, ki je na višini 742 metrov. Pričakal nas je Peter, ki nam je pripravil večerjo. Jedli smo hrenovke, kruh, kumarice in pili čaj. Po večerji smo si pripravili prostor za spanje in igrali družabne igre. Zaspali smo ob 22.00.

Martin, Ema, Enej

• sobota, 14. 1. 2023:

Zjutraj smo se zbudili ob 7.30. Po budnici in telovadbi smo imeli zajtrk. Nato smo si oprtali nahrbtnike in se odpravili na pohod. Pot je vodila mimo Planinskega doma Vrhe in zapuščenega smučišča na vrh Javorja (1132). Pohod smo nadaljevali na Sveto planino ali Partizanski vrh (1011 m), nazaj na Vrhe in pod Kisovcem na izhodišče. Pohod je bil zelo zanimiv. Sledilo je okusno kosilo, kratek prosti čas in še drugi pohod na Brložen (851 m). Hodili smo po brezpotju in grebenu. Zvečer smo imeli planinsko šolo o vozlih, rastlinah in orientaciji s kompasom na zemljevidu. Zvečer smo vsi po vrsti popadali na ležišča.

Jurij, Jure

• nedelja, 15. 1. 2023:

Zjutraj smo se zbudili, se oblekli in si obuli čevlje. Z gospo Stanko smo imeli jutranjo telovadbo. Ko smo prispeli v kočo, je že dišalo po pečenih jajčkih. Sledila je planinska šola iz orientacije v naravi. Razdelili smo se v tri skupine in se pripravili na orientacijo s štirimi točkami. Zmagala je skupina Prusik, druga je bila skupina Kompas in tretja Zajčeve glive. Všeč nam je bila ta dejavnost. Sledilo je kosilo in pospravljanje. Ob 14.30 smo se odpravili v dolino.

Tristan, Aljaž

Zahvaljujemo se vodnikom PD Tabor za odlično organizacijsko in strokovno sodelovanje: Petru Marku, Domnu Štamicu, Stanku Križancu  in Maji Sirše.

Mentorica Stanka Tominšek Kužnik

Vmesnik
Prilagodite vmesnik, da bo lažja uporaba za različne pogoje.
To upodablja dokument v visokokontrastnem načinu.
S tem se dokument prikaže kot bel na črnem
To lahko pomaga tistim, ki imajo težave pri obdelavi hitrih premikov zaslona.
To naloži pisavo, ki je lažja za branje za osebe z disleksijo.